יום רביעי, 14 ביוני 2017

ויטרינה - חיה ונוגסת בלילינבלום

ויטרינה  זה שם דבר בקולינריה התל אביבית. לא תמצאו תל אביבי שלא ירצה לנגוס בהמבורגר ויטרינה אחרי יציאה או אפילו לפניה. אחרי שויטרינה של אבן גבירול כבר לא בנוף התל אביבי, הויטרינה של לילינבלום היא הכוכבת הראשית. ויטרינה פותחים רק בערבים, אבל צריך הרבה מזל גם למצוא מקום לשבת. ויטרינה תמיד מלאה. אם עברתם ויש מקום פנוי אז תכנסו ותזמינו, יהיה לכם שווה.
תחילה בשירות, הדלפקיסטים של ויטרינה חמודים ומאירי פנים, גם לקשת הבנה כמוני הם הסבירו הכל מאלף עד ת'. ואני - קשה להודות באמת - פעם ראשונה בויטרינה.
אז התחלתי מהקל לכבד. לויטרינה המבורגר צמחוני ששבעתי עליו המלצות. אני החלטתי לקחת אותו כמנה ראשונה. אומנם מדובר בבר המבורגרים, אבל אני חייבת ארוחה כמו במסעדה.
אז לפתיחה התחלנו עם המבורגר צמחוני של פטריית פורטבלו ממולאת גבינות צ'אדר וגאודה ומצופה פירורי לחם. זה אמנם נראה פשוט, אתם לא מבינה כמה המנה הזו טעימה. תוך ביס אחד ניגר מהפטרייה גל של גבינה מעולה, שעושה חשק רק לטרוף אותה יותר. כן, כן ההמבורגר הצמחוני עשה הטריף אותנו! שמעתם נכון ואם טרם שמעתם על ההברקה הזו, אז רוצו לטעום.

המשכנו עם המבורגר קלאסי, כמובן עם צ'יפס שהוא אחד ממנות הדגל של תל אביב, צ'יפס חצי בטטה חצי תפוח אדמה, עם מלח שום, פטרוזיליה יבשה וגרדת לימון מעל. אחד הצ'יפסים הטעימים שאכלנו, תיבול מופתי ומומלץ. שמעתי שאפשר לחיות על הצ'יפס הזה ובצדק, הטעם לא נמאס בפה והוא מאוד עשיר. משחק עם מתיקות הבטטה מתקתק-מלוח. מושלם! ההמבורגר הקלאסי היה טוב. השני שלנו היה ריפבליק עם גבינה כחולה היה יותר עשיר בטעם בזכות הגבינה, אבל לא עמוס מידי - עדיין נתן לבשר את מקום הכבוד בחך!

 לויטרינה מיצים טבעיים נהדרים. אני לקחתי תות-בזיליקום ודנה פטל-סלק אדום ועסיסי. 
לקינוח - היינו חייבות לקנח במשהו. אני שמעתי שויטרינה מביאה נקניקיות גורמה כשרות והיינו חייבות לטעום גם אותך בהנחה שניקח ביס מכל אחת ונשאיר את הרוב בצלחת. בקר פיקנטי ונקניקיית עגל מעושן היו הנבחרות שלנו. זוכרים מה אמרתי? ניקח ביס אחד... אז זהו, שחיסלנו את שתי הנקניקיות, כן... אחרי ההמבורגרים צלחת הנקניקיות חוסלה! אומנם בלי לחמנייה שהייתה סופגת את כל העסיסיות בכיף, אבל ממש נהיננו מכל ביס. אני אישית מאוד אהבתי את הבקר החריף, שהחריף לי את החך ועדיין היה מלא בטעם. פשוט מעולה.

נחזור שוב!
בטח להמבורגר או נקניקייה עם צי'פס מעולה, שירות נעים ואוירה מנצחת!

ויטרינה לילינבלום
לילינבלום 40, תל אביב
פתוח כל יום החל מ 18
03-6164118




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...