יום חמישי, 22 ביוני 2017

FOOD TRUCK DISCO כל העיר מדברת!

הפתיחה של מתחם האוכל החדש בתל אביב נעשתה אתמול, על הטיילת ממש צמוד לשגרירות ארה"ב, הוקם מתחם משאיות האוכל הראשון בארץ. מה הקונספט: 9 משאיות במתחם אחד יגישו מנות אוכל רחוב מכל העולם. לכל משאית כ 3-4 מנות מהמטבח אליו היא שייכת, עם אלכוהול מתאים. כל מנה עולה בין 20-40 ש"ח ויש גם משאיות אלכוהול עם 100 סוגי בירות ויינות שונים. המנות ישתנו בהתאם כל מספר שבועות. 
היזמים דובי הרשקוביץ וגיא בר-לב  הידועים מהבר היווני קפיטן. 
טעמתי ואהבתי מאוד -  במשאית הבאנים את הבאן שפונדרה טלה עם איולי צ'יפוטלה ורוטב ברביקיו עם ירקות טריים וחמוצים. טעים מאוד! באן עשיר, עסיסי ונהניתי מההנגשה, איזה כיף לאכול באן בלי העינוב המיותר במסעדה, ככה אחרי הים לחטוף באן ובירה עם החבר'ה ולהמשיך. למשאית הבאנים גם באן שרימפס, באן בשר אסייתי ובאן טבעוני על בסיס כרובית וירקות. 
המשאית האסייתית יגישו מנות דים סאם שונות, גיוזות, קוקי סנדביץ' עם טונה או סלמון לצד ירקות. מאוד אהבתי את מנת הקארי ירוק ואורז - מנה עשירה וטעימה, מנה מכובדת וכיפית, כשחוזרים מהים לאחר הצהריים יש מצב שזה מה בדיוק מה שארצה, לא ג'אנק וממש טעים! 
על המשאית היוונית ממש תקעתי יתד וטעמתי את כולה. היא מציעה גם מנה ראשונה של גרבלס סלמון עם אבטיח וגבינת פטה. מנת גירוס - קבב עם סלסת עגבניות, טחינה, עשבי תיבול ורוטב לימון כבוש. מנה מעולה! שיכולה לככב לי כל יום בתור ארוחה. מנת החריימה בפיתה של הדוכן היווני, גם הייתה מעולה. אל תקלו ראש, זו מנה שאחראי עליה השף של 'קפיטן' הידועה. גם הפיש אנד צ'יפס הייתה טובה. המשאית היוונית גם מוכרת קוקטיילים ברוח יוונית עם קוקטייל אוזו, ג'ין, לימונים, מי ורדים, מלפפון וקיווי. 

המשאית האסייתית, מביאה מנת ראמן מצוינת טבעונית/עם עוף, ראמן מצוין עם אטריות המוכנות במקום!!! כל המזמין ראמן לא מקבל ראמן מוכן מהסיר, אלה ממתין במתחם עד לסיום ההכנה. ראמן מצוין!!! טעים, עשיר וכיפי. המשאית האסייתית גם מביאה מנות חדשות כמו קרפאן - לחם יפני מטוגן - ממולא בשר/טבעוני. הקראפן הוא מעין מנה ראשונה נחמדה לחימום הקנה. עוד מגישה המשאית האסייתית מנות נגירי וסושי קונוס.  
למתחם תהיינה משאיות בשר ומשאיות דרום אפריקאיות. 
לאוהבי המתוק - למתחם משאית קינוחים המנוהלים על ידי קונדיטורית קינוחים המגישה מנות בצק עוגיות עם כדור גלידה הום מייד מעל, ומנות מקרונים עבודת יד לצד הגלידה שלה. תהל הקונדיטורית תעשה להם המון מתוק בנשמה ובחך! 
למתחם המשאיות גם דיג'יי מנגן שמוסיף אוירה של חו"ל וכיף לכל ביס ולכל דרינק! 
ראוי לציין שהמנות מאוד משביעות וכיף שכל אחד מהחברים יכול למצוא דרינק ומנה שהוא אוהב במחיר שווה לכל ביס, ולכל ביס!

אהבנו מאוד!! תבואו ליהנות!

FOOD TRUCK DISCO
הרברט סמואל 86, תל אביב




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...