יום רביעי, 21 ביוני 2017

אוהב בשר, את 'פליאו' כבר הכרת?

 בימינו  כולם מבינים את החשיבות של בשר משובח, לא מעובד, טרי ומדוייק. אלה בעצם עקרונות שיטת הדיאטה הפליאוליטית הידוע לכולנו ועכשיו הוקם מקום חדש בתל אביב על טהרת הפליאו, 'PALEO' שמו. 'PALEO' נמצא בשוק אלנבי-רוטשילד התל אביבי והוא מביא גם בשר מעולה, נקניקיות משובחות ולא מעובדות והגשה שכיף לנגוס בה.
'PALEO' היא דוכן של פליאוליטי ישמח להכיר. ל 'PALEO' מגוון מנות, רובן מגיעות בקרטון הגשה חביב, הכל כלול, גם סלט וגם תוספת. התחלנו את הארוחה שלנו עם אנטריקוט חתוך לצד שעועית ירוקה ברוטב וסלט ירקות. האנטריקוט היה מעולה, חתוך דק ונח להתניידות בתוך מתחם השוק. ב 'PALEO' חשבו על הכל על מנת שיהיה לכם נח. 
גם מיקס הנקניקיות המיוחדות עשה לנו שמחה בפה עם נקניקיה ספרדית עם פלפל אדום, צ'וריסו ופיקנטי. כל הנקניקיות על בסיס עגל, יש גם בתוספת גבינה. הנקניקיות הגיעו לצד תפוחי אדמה וכרוב כבוש תוצרת בית.
נתחי הפרגית היו לנו לקינוח והיו ממש טעימים, איתם טעמנו תוספת שגנבה את ההצגה עם כרובית ופטריות קצוצות מוקפצות והפרגית היתה הקינוח הפליאו הכי טוב שאכלנו. מנה מעולה! 
לסיכום - מסתבר שמקום ה 'PALEO' הזה סופר מוצלח, בערבים 'PALEO' מלא ומארח את כל מי שרוצה לאכול פליאו או סתם פחות גלוטן. טעים מאוד! מומלץ! 
אז אם בא לכם איזה בר בשרים קליל וטעים! תדאגו לקפוץ ל'PALEO' !


PALEO
שוק אלנבי רוטשילד (רוטשילד 36 תל אביב)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...