יום חמישי, 1 ביוני 2017

המוצרים של kimaya הגוף והנפש יגידו תודה

מוצרי kimaya הינם מוצרים טבעיים, ללא חומרים סינטטיים, הכל עבודת יד מהיצרן לצרכן. ב kimaya האיכות היא הדגל, הכל נעשה באהבה מרמת העיצוב, ההנגשה עד אחרון חומרי הגלם במוצרים. 
השבוע התנסיתי במוצרי kimaya וראיתי כי טוב! לא הפסקתי להתפעל מהמוצרים:
תחילה, נר הוניל העשוי חומרים טבעיים. כבר כשפותחים את הצנצנת המתוקה שבתוכה הנר, ניתן לראות שהשעווה הינה עבודת יד, גם מריחה מעולה וגם רכה. הנר בניחוח וניל מילא לי את הבית בריח שהשראה רוגע. אותי זה הציל, בנקודות השבירה שלי הדלקתי את הנר ואכן נרגעתי. מכיוון שהנר טבעי לחלוטין עם השעווה ניתן גם לעסות את הגוף. אנחנו עוד ננסה זאת בשמחה.
סבון פילינג צ'אי וניל עם חלב קוקוס, חמאת שקדים, חמאת קקאו, תה מבית פוקה האורגני  האיכותי, שמן זרעי ענבים, שמן וניל וקינמון. תחילה שאפו על עיצוב המוצר. הסבון המוקשה מגיע על סטנד עץ לסבון. מבלי לפחד ללכלך את הכיור. הסבון מגיע עטוף ביוטה ואותי זה שימש שהסבון לא יחליק. הסבון מצוין גם מקפיץ במידתיות וגם מרכך ומלחח את העור. מצויין.
תה להרגעה על בסיס ורבנה, לואיזה, מליסה ופסיפלורה. תה טעים ומרגיע. נכון שגולת הכותרת של התה הוא היכולת להרגיע, אני פשוט נהניתי מהטעם! הרוגע הוא כבר ערך מוסף. ומאוד מומלץ. שוב מוגש בצנצנת מתוקה שרק עושה חשק להכין חליטה.
קרם הפנים של kimaya על בסיס שמני המפ, שמן קנאביס, שמן קלנדולה, שמן נר הלילה. השמני גם מקנים לחות, מאזנים את העור, וגם אנטי אייג'ינג. הקרם פשוט ממכר. הוא מלחח ומזין את העור ועם ריח שמשרה באמת רוגע. כמו כל המוצרים של kimaya רק שהקרם אצלי הוא כמו זהב. נשמר ונמרח במידה ומתי שהגוף שלי זקוק לבוסט האנרגי והמלחח הזה.

אהבתי מאוד
Kimaya

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...