יום שבת, 12 באוגוסט 2017

ארוחות הבשר של שף רן קורן


שף רן קורן הוא שף בעל כ 15 שנות ניסיון. רן הוא שף לאירועים פרטיים ולארוחות EATWITH. אתמול השיק רן ערב קונספט מסוג חדש. ערב בשרים בסגנון ה REDNECKS. ערב בשרים בסגנון אמריקאי כפרי, האירועים מתרחשים בתוך אורוות סוסים מקסימה במושב סיתריה ליד רחובות.
התמונה של ‏‎Odelya Tzadok‎‏.

בכניסה לאורווה שולחן אירוח גדול קיבל את פנינו עם עם מוזיקת קאונטרי, נרות דלוקים, וכובעי בוקרים לכל משתתף. הערב היה אינטימי וכיפי גם יחד. כעשרים איש על השולחן. האמת? האנשים שהייתי רוצה שיהיה חברים שלי. אז חברה טובה כבר יש, מוזיקה ואוירה גם יש וכעת צריך לתת לרן לתת לנו לנגוס בבשר.התמונה של ‏‎Odelya Tzadok‎‏.

התחלנו את הערב עם פלטת ירקות וחצילים קלויים שהיו רעננו לנו את החך. היין והבירה זרמו כמים כל הערב, ואז החלו ועלו הבשרים.
התמונה של ‏‎Odelya Tzadok‎‏.תחילה נקניק ברזאולה הום מייד של רן, החטיף האולטימטיבי לאוכלי בשר ולאנשי הפליאו ואז המשכנו עם הבשרים שזרמו לשלוחן כל הערב. תחילה בריסקט משובח, לאחריו הגיע אסאדו שהונח בסו וויד 48 שעות ועושן קלות בעת האירוע. האסאדו היה כה רך עד שהתפרק מהעצם והיה למעדן.
המשכנו עם חטיף שני מעולם הבשרים - נקניקיית בקר עבודת יד של מיסטר שף שלנו. אחת הנקניקיות הטובות שאכלתי. טריות עסיסיות וכאלה שאפשר גם לשים בלחמיניה וגם על צלחת. מושלמת.
המשכנו עם מנת בריסקט, פינקיה, ביז ופריימריבז. האמת בשר אחרי בשר פוזרו בנדיבות לשולחן ואנחנו רק יצאנו מרוצים - אפילו שרצינו שזה יפסיק. הביז הוגש עם צ'מיצ'ורי הום מיד. אומנם כישרונו של רן בא לידי ביטוי הרב פה בייחוד בצליית וטיפול בבשרים, אבל גם בנגיעות הקטנות, ברטבים, בדיוקים ניתן להבחין שמדובר בשף איכותי.
גילוי נאות  - גם הצצתי לתוך מטבחו של רן והתרשמתי מהייסודיות והאהבה שהוא מפגין במטבח. מאוד אהבתי את הבריסט שפינק אותנו וגם הפיקניה היתה מעולה. בכלל כל הבשרים היו מעולים ומשובחים. בשונה ממסעדות בשרים שמגוונים עם עוף, פה רן לא התפשר ונתן לנו בקר מהתחלה ועד הסוף. בלי לבזבז לנו מקום בבטן.
אחרי כל זה קינחנו בבננות על האש ממולאות חלווה, שוקולד ועוגיות אוריאו. סיום מושלם לערב מדהים.

לפרטים לערבים נוספים יש לפנות לרן (ולקוות שיש מקום)

שף רן קורן
https://www.facebook.com/ran.koren.1?fref=ts
https://www.facebook.com/nevetzedekhouse/?pnref=lhc


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...