יום שני, 7 באוגוסט 2017

הסדנאות של פיינקוק הכי מרגשות והכי טעימות!

אתמול התארחתי בסדנאות סו וויד של בית פיינקוק. פיינקוק הוא מקום לסדנאות, הוא גם ייבואן ומשווק גדג'אטים למטבח הביתי והתעשייתי, וגם יועץ קולינרי להרבה מסעדות ולחברות.
אצל פיינקוק תמצאו מכשור שלא ראיתם במקום אחר. מכשיר הגדל של פיינקוק הוא הטרמומיקס - בלנדר שהוא גם טוחן וגם מחמם היוצר מספר רב של מרקמים במכשיר אחד. 
אתמול הייתה חוויה מבית מכשיר הסו וויד בישול באמבטיות מים, המאפשר לבשל את הנתח/ירק/חומר גלם במשך שעות לאותה טמפרטורה. כך בנתחים החלק הפנימי שווה באופן מוחלט לבישול בחלק החיצוני של הנתח. כמובן לכל נתח או חומר גלם ישנם טמפרטורות וזמנים מומלצים.  
יש משהו מאוד נעים ואינטימי בסדנאות של פיינקוק, משהו באווירה גולם לחיבור של כל המשתתפים בסדנה. הסדנה הועברה בחן ובהסברים מפורטים. הכינו בסדנה אסאדו, פסטרמה, פרגית, וסינטה. 
אחרי שהראו לנו כיצד עבדים הכשירים והסבירו לנו הכל גם ישבנו לאכול. ופה מגיע גולת הכותרת. על פלטת עץ נפרסו נתחו אסאדו שבושלו כגוש, האסאדו היה כה רך שחתכנו אותו עם סכין חד פעמית ולא הפסקנו להתפעם מרכות הנתח. פשוט מושלם. הבישול בסו וויד נעשה אחרי שהנתחים מווקמים בשקיות וואקום מיוחדות לתוך 'אמבטיות' הסו וויד. מה שמשאיר את כל מיצי ונוזלי האסאדו בתוך הנתח. גם תפוחי האדמה והירקות תוצרת הסו וויד היו נהדרים, וגם הסינטה מצויינית.
את הסדנה קינחנו עם סורבה שהוכן תוך 2 דקות באמצעות מכשיר הטרמומיקס עם פירות קפואים, חלבון ביצים וסוכר ולא הפסיק לגרוף מחמאות!!!

כיף בפיינקוק
תבואו להינות 
פיינקוק
בן צבי 84, קומה 6 חדר 633
077-7107744





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...