יום שלישי, 29 באוגוסט 2017

SHOPPU מתנות מיפן זה כאן

 SHOPPU היא חנות אינטרנטית וחנות מתחם בזל התל אביבי. SHOPPU מייבאת מוצרים ומתנות מיפן כשבע שנים. בהתחלה כמכירה אינטרנטית ושיווק לחניות עיצוב מפורסמות. לאור הדרישה ולנוכח המוצרים המפורסמים פתחו את החנות SHOPPU באשתורי הפרחי לקהל הרחב. 
SHOPPU מייבאת אך ורק מיפן. מוצרי איכות משמונה מפעלים שונים ביפן. ניתן להשיג את כל ליין המוצרים של Shinzi Katoh שינזי קאטו, מאייר עם קו נאיבי, מתוק ונקי, שיגרום לכם להתמכר. ניתן למצוא מהליין  מחברות מאוירות, פנקסים, קלמרים, כלי אוכל - כדים, צלחות מדהימות, קערות וכו, בקבוקי נירוסטה תרמיים, קלמרים, מדבקות, תמונות, סרטי בד, פתקיות, צנצנות, קופסאות אכסון, וואשי טייפ ואפילו שעוני יד דקיקים ותיקים. 
עוד ניתן להשיג בובות Sonny Angel - ליין הבובות שמשגע את העולם. הבובות מיניאטוריות, נמכרות כיחידות סגורות בקופסה - כחלק מסדרה. לכל סדרה מספר בובות ואין לדעת מה הלקוח רוכש (איזו בובה בתוך הקופסה) פרט לליין הנבחר. 
חברת הבובות הרכות קראפטהוליק, גם מככב ברשימת הפריטים האהובים והנמכרים של SHOPPU, רכים-רכים וסופר נעימים. 


!Mosh - בקבוקים תרמיים וקופסאות תרמיות מבית Doshisha יפן גם ב SHOPPU, המוצרים עשוים נירוסטה, אל חלד, המחזיקות 6 שעות טמפרטורת חום  ו 12 שעות טמפרטורת קור. בעיצוב וינטג'י (הבקבוקים דמוי כד חלב), עם בידוד ווקאום כפול המונע ריחות וטעמי לוואי. 

גם nano block מוצר המיני לגו, מקבל מקום של כבוד ב SHOPPU, חברת מוצרי הנייר midori, Mark's Tokyo Edge, משחקי הנייר של Piperoid - פייפרויד, מוצרים לטיול של Traveler's Company Japan, הנורות של חברת Spice, הנורות הנדלקות שסביבן מים מחברת Dreams עוד. 

SHOPPU
אשתורי הפרחי 24, תל אביב
להכנס ולהתאהב, במוצרי ילדות יפניים 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...