יום שבת, 12 באוגוסט 2017

חסה קלבסה - משחקים וצילום לילדים

גננות וגני ילדים - הנה אדם שתשמחו להכיר: בן שקולניק צלם במקצועו למד עיצוב מוצר בעבר, עסק בעיצוב תפאורות ומשך הזמן פתח עסק לצילום גני ילדים.

לבן אכפת מהסביבה ומאיכות הסביבה ולפני שלוש שנים פתח מיזם של מוצרים ירוקים והפך למותג 'חסה קלבסה' לצילום גני ילדים ושלל מוצרים לגני ילדים: תמונות מחזור, משחקי זיכרון, מדי גובה, אלבומים דיגיטליים, ספרי מחזור מודפסים בלווי תכנים מיוחדים: יצירות, מתכונים או תכנים נוספים על פי דרישת הגן, ועוד. (ניתן לקבל את המוצרים על נייר כרומו רגיל עם למינציה או נייר על בסיס קליפות תפוז). 








משראה שקולניק שמוצרי 'חסה קלבסה' בעלי ביקוש ויש ערך נוסף לשם תפיסת העולם עליה הוא חי, פיתח את ליין המוצרים הבא שלו "עציצונים מתקפלים" מוצר לילדים ולמבוגרים היכול להגיע אפילו עם שק אדמה וזרעים. ניתן לרכוש עציצונים ביחידות או לכמויות לחברות וארגונים. ניתן למתג את שם הארגון את המוצר. גם ירוק, גם משחק גם כיף לילדים. ניתן לקבל גם עציצונים לצביעה.


ל'חסה קלבסה' ליין תיק אומן - תיקייה לאכסון יצירות הילדים עם פאה שקופה ומתלה אינטגרלי, המאפשר לתלות את התיקייה ולהשוויץ ביצירה האחרונה של הילד (עיצוב אלעד מעוז ובן שקולניק). תיק האומן מגיעה עם שבלונת צורות וסרגל. פריט מוצלח שכל ילד יאהב וההורים יאהבו לעשות קצת סדר ביצירות. השקעה אידאלית לכל ילד.
ל'חסה קלבסה' גם פרויקט 'סגור שמחזור' - קמפיין המסביר על מעגל המחזור, גם באמצעות משחקי זיכרון ומשחקי לוטו. המשחקים עשויים 100% חומר ממוחזר עם איורים מקוריים. באתר גם משחק אינטרנטי על קיימות ואיכות הסביבה.

חסה קלבסה
052-6727222



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...