יום ראשון, 27 באוגוסט 2017

עראיס - סיבוב שני גם השאיר אותי עם טעם של עוד

עראיס בשרונה הוא אחד ממקומות הבשרים האהובים עליי. זה נראה כמו מסעדה, עם אופי שמח של דוכן אוכל שמגיש את הבשרים הכי טובים במעטפת שמחה ולא מתיימרת. יש משהו כיפי ב'עראיס' מאוד חם ונגיש. לפני שנה ביקרתי את 'עראיס' ונשארתי עם טעם טוב בפה. השבוע ביקרתי בשנית. כמה טוב לגלות מקום ששומר על רמה גבוה ומדוייקת. הבשר איכותי מבית היוצר של 25M של שף ירון קסטנבאום, השירות מעולה והכל פשוט כיפי. 
הערב שלנו התחיל עם סלט שוק ירוק לימוני ועסיסי עם פתיתי כרובית שהוסיפו פריכות ונגיסות בסלט. חציל בלאדי בטחינה, עגבניות וסילאן. שניהם היו פשוט מוצלחים. החציל גרם לנו לחפור בו לעומק ולאכול את הליבה והטופ ברעבתנות. חציל מלא טעם, עסיסי, חצי מנחם, חצי מעדן חמצמץ. מושלם 
קרפצ'יו שייטל דפוק בפטיש  - הייתה אחת המנות היפות והטעימות שקיבלנו. ראשית מנת קרפצ'יו גדולה. סוף סוף קרפצ'יו שיילווה אותנו כל הארוחה ולא צריך לריב על כל ביס. עסיסי וטוב. רואים שב'עראיס' הבשר מעולה וגם מקבל יחס מעולה במקום. אכלנו הכל בלי פיתה או לחם. כי ב'עראיס' הבשר מדבר בעד עצמו. 
גולת הכותרת מנת עראיס בשר טלה בתוף פיתה שנאפו יחד בתנור נצלו על הגריל לקריספיות ממכרת. אחת המנות האהובות עלי. לא התאפקתי ונגסתי שוב ושוב ושוב וכמעט חיסלתי את המנה לבד. בלי לשתף. הבשר היה נהדר, הפיתה העבה ספגה עסיסיות מבפנים וסופר פריכות מבחוץ. המנה אומנם מוגשת עם טחיינה, סלט עגבניות ולימון כבוש, אבל לא צריך, הכל פשוט טעים. 
מסבחה מעושנים היתה ריבועי חזה טלה ומכסה אנטריקוט מעושנים בעצי הדר. שוב על מצע טחינה-סלט עגבניות ולימון כבוש ושוב. אכלנו קודם כל מהבשר. הבשר של 'עראיס' לא צריך ליווי הוא שר סולו בכל מנה.

יש לעראיס עוד מנות בשרים ונתחים על הגריל, אבל לי מספיקה מנת עראיס לוריד כדי להרגיע אותי. שילוב מנצח של טעם. חזרתי ואני עוד אחזור!!!

עראיס אתם אלופים!!!
ARAIS
מתחם שרונה
03-5509070

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...