יום ראשון, 27 באוגוסט 2017

אלה רמפה - המקום הכי שווה להכיר בדרום העיר!

 הכי כיף זה להכיר בתל אביב פינות חמד שאנשים לא כל כך מכירים. פינת חמד שנראית פשוטה ומכירה מנות ששווה לחזר בשבילן. ככה זה ב א לה רמפה - הבר החצי שכונתי ברחוב עמל ממש קרוב למתחם הארץ ובית המשפט בשוקן.  א לה רמפה נראת מקום פשוט במקום - אבל מבפנים ממתין בר צמחוני טעים מאוד עם אוירה שמחה ושירות מנצח.
חייבת לציין שבר צמחוני זה כבר הברקה שעשתה לנו טוב. אני עם ברד אפרסק וחברתי עם ברד פינקולדה טעים ואלכוהולי פתחנו את שישי צהריים. 
עשינו מעין מארוחת טעימות. קצת מכל דבר. אחרי הכל, הכי כיף זה צמחוני בטעימות. הכי מרענן. מגישה לכם כאן דיווח על המיוחדות של א לה רמפה (היו מלא מנות אבל לא כולם יכולות להיכנס). התחלנו את הצהריים שלנו עם מנת אספרגוס בקרם סלק ופרמז'ן. מנה מצויינת, כיפית, שמתאימה לכל זמן. המשכנו עם סלט ירקות עם גומת מחית סלק בתוכה מרענן ולימוני. סלט אסייתי עם אטריות וחלב קוקוס הייתה חרפרפה ומצוינת. לאט לאט עם פרוס המנות לפנינו החיוך ומצב הרוח לא הפסיקו לעלות. איזה כיף לגלות מקום מעולה באמצע היום!
כרובית צלויה בטחינה הייתה גם מעולה, אבל גרסתה התבשילית של סינייה כרובית הייתה מצויינת, עשירה, מלאה עשבי תיבול, בצלים ועגבניות, לא כבדה מידי מהטחינה ושווה ביס ועוד ביס. המשכנו עם מנה שאנחנו לא הבנו איך לא חשבו עליה קודם. פתיתים עם פטריות ומחית כמהין. טעים עסיסי, עשיר  כיפי. מנה מנחמת שטוב שקיבלנו חצי מנה כי היינו מחסלים אותה כליל גם במתכונת המלאה. 
קינחנו את הצהריים הכי כיפי שהיה לנו בשנה האחרונה עם מנת גלידה וניל עם חלווה, סילאן ופיסטוקים. מנה טובה וכיפית אבל גולת הכותרת של הקינוחים הייתה מנה שנויה במחלוקת ואני נמניתי מהאוהבים השרופים שלה. אגסים מקורמלים בויסקי על מצע גבינת לאבנה. סוף סוף קינוח חמתמץ לא מתפשר כמו שאני אוהבת. מי שמכיר אותי יודע שאני אוהבת לאכול קינוחים עם לימון בצד ופה החמיצות היתה כבר בפנים. עם קרמיות מעולה מהאגסים ורוטב הויסקי. קינחתי את המנה הזו עד תום. מושלם מושלם!!!

 לחזור לאכול, להינות לשתות (ברביעי יש גם הופעות)

א לה רמפה אהובתי!!!
***** חמישה כוכבי אודליה
העמל 21 תל אביב
03-5461506

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...