יום רביעי, 16 באוגוסט 2017

מסעדות בשר כשרות - הגרסה האמריקאית עכשיו בישראל

 אם חיפשתם להינות מכל העולמות - גם לאכול בשר, גם כשר וגם בסגנון אמריקאי, עכשיו יש לכם מקום שתשמחו להכיר. 'ניו יורק סטייק האוס' רשת מסעדות הבשרים האמריקאיות, תקעה יתד בראשון לציון ופתחה מסעדה כשרה. הבשר - מיובא ומפוקח מארה"ב. וכל שנותר הוא רק לקבוע יום ולהינות.
'ניו יורק סטייק האוס' נפתח במתחם יס פלנט קרוב לאגם, ממש מתחת למתחם האירועים LAGO. 
החלל - רחב ידיים ומזמין, בסופו המטבח השקוף של 'ניו יורק סטייק האוס'. המקום מכיל כ 200 אנשים מתאים לאירועים ולחגיגות. 
התפריט - על טהרת הבשרים האמריקאיים. סטייקים והמבוגרים כעיקריות (יש גם דגים למי שמתעקש). לצד ראשונות מרעננות.
התחלנו את הערב שלנו עם פרוסות סלמון טרי טרי עם שמן צ'ילי, זוקיני צלוי ופלפל חריף. שהייתה מנה פשוטה ונהדרת. המשכנו עם לחם הבית - באופן מפתיעה חדרה לפה הישראליות - בייגלה ירושלמי טרי עם ארומה מתקתקה לצד טחינה וזיתים. פחמימה מושחתת וטעימה. בנוסף ניהננו ממנת חציל קלוי עם טחינה שחורה (מקליפת החציל אם שאלתם), עם לימון כבוש - מנה מצוינת ועסיסית. לצידה כיכב גם סלט עגבניות שהרטיב לנו את החלק הראשון של הערב.
כמובן שסטייק היו המועמדים לעיקרית. סטייק סינטה היו נהדר  עם טעם עמוק ומוצלח. גם האסאדו השמן כיכב אצלנו ועשה לנו אחלה ערב. התרשמנו מאוד מהצ'יפס שהגיע בצורת וי והיה לפחמימה המצורפת לחגיגה. 
מאוד התרשמנו במשך כל הארוחה בסכו"ם הנלווה. ממש מורגש שמושקע פה עד הפרט האחרון. ואם אפשר להודות בא לי כזה סכו"ם הביתה. מרגישים שמכבדים פה את הלקוחות וזה כיף גדול. 
לקינוח לא כל כך ציפינו - אחרי הכל מה כבר הגרסה הכשרה יכולה לחדש לי. תתפלאו לשמוע של'ניו יורק סטייק האוס' יש גרסה פרווה סופר טעימה ומושקעת לעוגת הגבינה. עוגת גבינה סויה עם תחתית פריכה, טויל ופירות יער מעל. נתנו את ההוכחה שקינוח טוב לא צריך להיות פרווה ולא צריך להתפשר בקינוח פרווה.

'ניו יורק סטייק האוס'
המאה עשרים 6, ראשון לציון
כשר





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...