יום חמישי, 10 באוגוסט 2017

בוטגה - איטלקיה קלאסית ברעננה

 לפני כחודש נפתחה ברעננה מסעדה איטלקית חדשה. על חורבותיה של ה'טאבולה ראסה' היווניה (אדיסון לשעבר) הוקמה 'בוטגה' האיטלקיה הקלאסית שכולם חיכו לה. אנחנו חיכינו לטעום ולעשות לנו אפטר פרטי איטלקי לט'ו באב. 'בוגטה' - חנות באיטלקית עם תפריט איטלקי קלאסי וחומר גלם איטלקיים. הפיצות נאפות בטאבון הניצב בפתח הבר כבר עשה לנו סימנים שיהיה לנו טעים.
הפעם לקחנו טרטר מוסר עם הרבה בצל סגול, עשבי תיבול , שקדים וירקות. בהר הטרטר הזה חיכו לנו גם שני צנימי לחם שהוסיפו גובה וספגו טעמים של כל התיבול ששחה בטרטר. 
המשכנו עם פיצה סיציליאנית כמו שאנחנו אוהבים, עשירה בטעם. מהרוטב המצוין שגרם לי לנגוס עוד ועוד בקצוות הבצקיים של המשולשים, העגבניות המיובשות, הבזיליקום, רצועות החציל הדקיקות, גבינת הפטה שפוזרה בנדיבות וזיתי הקלמטה שהוסיפו מליחות טבעית ומעקצצת. פשוט פיצה טובה!
המשכנו עם מנה שלא היה לנו המון תקוות וציפיות לגביה; קפלטי - כיסוני ענק עבודת יד ממולאים ריקוטה ופרמז'ן ברוטב שמנת ותרד. האמת? המלצרית המקסימה שלנו המליצה לנו על המנה הזו וביטלנו אותה במחי יד. אחרי דין ודברים השתכנענו לקחת את הקפלטי. כמה טוב שעשינו כך. מנה עדינה, מלאה בריקוטה, רק להוסיף מלח או פרמז'ן ולהינות.  פסטה עדינה, בצק טעים, מילוי עדין ונדיב. בלי להעמיס, בלי לדחוק במנה, פשוט מנה טובה.
את מנת הסלמון פחות אהבנו, אולי פשוט כי שאר המנות האיטלקיות הקלאסיות עלו עליה וזו נהדפה לנו בחך. 
נחמד להעביר ערב קיצי ב'בוטגה', בייחוד במתחם החיצוני שמרגיש טוב חו"ל ועושה חשק להישאר. התוסיפו לזה את השירות של המלצרית המקסימה שלנו ואת הטעמים האיטלקיים הקלאסים, כוס יין איטלקי או ישראלי וקיבלתם ערב מקסים.


 בוטגה איטליה
אחוזה 282, רעננה
לא כשר
09-7743131



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...