יום רביעי, 9 באוגוסט 2017

ההמבורגר הטבעוני הטוב בתל אביב

 גילוי נאות, אני לא טבעונית! אבל כבר חודשים שאני שומעת מאנשים, שאם כבר המבורגר טבעוני, אז הכי טוב בריינבו באבן גבירול. לקח לי אומנם זמן להגיע אבל היה שווה. מסתבר שבעלי הריינבו הם אותם בעלים של "החתול הירוק" הפיצרייה הטבעונית הראשונה בארץ, שהייתה ועודנה מחלוצי המקומות הטבעוניים בארץ. כעת נותר רק להבין אם גם בתחום ה'בשרי' הם יודעים לתת את הטון.
'ריינבו' אינה מסעדה, זה פאסט פוד על אבן גבירול, בלי פנפונים מיותרים עם תפריטים רשומים על הלוח. נכון, פשוט מידי, אבל כמו שאני מכירה את הבעלים הטעם יהיה ללא פשרות.
ביס אחד מהמבורגר ריינבו והייתי צריכה לפתוח את העיניים טוב טוב ולראות שלא מדובר בבשר. ההמבורגר של ריינבו עשוי מסויה ופטריות ועוד כמה דברים ששמורים במערכת והטעם ללא פשרות בכלל. 
מרקם מעולה, המבורגר 'מחזיק' ולא מתפרק, עם טעם שם בשר אמיתי. אפילו גדילו ועשו ויש גם גבינה טבעונית ולמי שאוהב לערבב גם בשפה הטבעונית. זה מקסים איך מקום אחד קטן מייצר המבורגר כל כך טוב. הטעם לא הולם את המקום, כי ההמבורגר ראוי להיות גם במסעדות מן המניין. מושקע, עסיסי, נוטף, מתובל כהלכה. באמת מציאה טבעונית
טעמנו גם מנת שווארמה עסיסית ומאווווווד מושקעת שהייתה טעימה, ואחרי גם קבב נחמד. הייתי חוזרת לעוד המבורגר כזה ומידי פעם מגוונת עם השווארמה כי גם היא נותנת פייט טוב במבחן השווארמות הטבעוניות.
גם טבעות הבצל היו טובות והצ'יפס אחלה, אבל בנינו - בואו לנגוס בדבר הטבעוני הכי קרוב לבשר! 

ריינבו
אבן גבירול 88 תל אביב - מול גן העיר
03-5223040


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...