יום שלישי, 22 באוגוסט 2017

PAPO MAMA רביעיית פלורנטין - כיף של מקום! וטעים!

רביעיית פלורנטין זה המתחם הבא של תל אביב. משבי הרוח ובסיס הדק, העיצוב הרגוע הופך את המתחם לניו יורקי בלי קשר לפלורנטין שבחוץ. כל מה שמומלץ הוא לשבת במקום כיפי עם אוכל טוב ועיצוב מגניב ופשוט וליהנות מכל החושים (כמעט) - בשביל זה הוקמה PAPO MAMA במתחם. בית הקפה/מסעדה שכולם חיכו לו. מקום נעים שנותן להרגיש בבית. לקפה של הבוקר או הדרינק של הלילה לצד מנות שרינג טעימות. 



החטיף הכי טעים במסעדות
סיגר מרוקאי
Papo mama


בתפריט של PAPO MAMA מנות מהמטבח הרומני, המרוקאי ואפילו הפרסי, לצד מנות ישראליות שמוגשות בקריצה. 
התחלנו את הערב שלנו עם סלט ירוקים. חשבנו שנקבל עוד מנה ירוקה, רעננה ובנאלית באופן מסוים. פה PAPO MAMA הפתיעה עם סלט ירוק עם קייל, בצל ירוק, אגוזי קשיו וחמוציות. כל זה הוגש ברוטב אסייתי ט-עים והסלט הירוק הזה נטרף. מה צריך יותר בקיץ הזה יותר מסלט אסייתי ירוק וטעים. קייל עטוף טעמים, מתיקות החמוציות ונגיסות הקשיו מול ויניגרט הסויה שמפליג אותנו ליבשות אחרות.
ההפתעה הבאה היתה מנת סיגר מרוקאי שהפתיע בגדול. הסיגר ארוך ודקיקי עם מילוי עסיסי וטעים. מורגש שגם הבשר בתוך המילוי מושקע - מעורב ירושלמי קצוץ ולא בשר טחון כרב המסעדות. פשוט להניף סיגר ולנגוס. מאוד מוצלח. אפילו לא דורש טבילה בטחינה. ממש החטיף הקולינרי הבא - תזכרו שאני הראשונה להצהיר.

מנת קבב רומני היתה גם עסיסית וטעימה מאוד. עם בשר איכותי ומצוין. אבל גולת הכותרת הייתה מנת השווארמה על לאפה דקיקה עם טחינה, נגיעות עמבה, בצל סגול, שיפקה וקורנישונים. הלאפה חולקה רבעים-רבעים, אז בצענו רבע וליפפנו. קיבלנו ביס טעים, מאוזן, מדויק, חריף וחמוץ במידה, לח במידה הנכונה. ועם שווארמה מאוד טעימה. המנה חוסלה עד תום. פשוט מנה מוצלחת, עם טקס אכילה כיפי וטעמים מעולים. 

קינחנו עם עוגת גבינה קלאסית עשירה ומפנקת עם בסיס פריך וטעים. כך הסתיים לו יום במתחם הכי ניו יורקי בתל אביב.

אהבנו

PAPO MAMA
רביעיית פלורנטין


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...