יום ראשון, 27 באוגוסט 2017

על הטאפאס בר החדש בתל אביב, שמעתם?

ברחוב אחד העם, על חורבותיו של הטאפאס בר של רושפלד הוקם טאפאס בר מסוג חדש. דרום אמריקאי. על הבר ממונה השף 'ג'וני היל' השף מהמטבח הדרום אמריקאי. מסתבר שלג'וני עדת מעריצים מפורסמת ושאין אירוע של המטבח הדרום אמריקאי בלי האמפנדס של ג'וני.
אנחנו הגענו ל'ג'וני היל' לטעום מעט מהתפריט. התחלנו וקבלנו פוקה טונה בחלב קוקוס שהיתה מנת טונה מאוד מוצלחת. פרשית עם טעם קצת שונה מהאסייתי המקובל.
המשכנו עם מנת אסאדו על בננת פלאנטין מושטחת ומטוגנת. סוף סוף יוצא לי לטעום את הבננה המדוברת משוק הפליאו. הבננה הפליאוליטית טוגנה והפכה למצע פחממתי. עליו הונח אסאדו מעולה ועסיסי ורוטב גוואקמלה.
אנשובי מטוגנים על איולי ספרדי היו להפתעת הערב. פריכים מאוד טעימים, כמו חטיף שמעולם לא טעמנו. קליל ופשוט לחטוף ולטבול באיולי המתובל. מצוין.  
ארפה פרגית היתה גם מנה חביבה. לאוהבי המטבח האמריקאי שלל מנות לבחירה כארפה או על מצע פנטקון על מצע בננת פלאטין. 
גם זכינו לטעום מהאמפנדס של ג'וני ששמם הולך לפניהם. הפעם טעמנו אמפנדס בקר מעולה. אני חובבת תירס התענגתי על כל ביס והייתי שמחה לעוד הרבה כאלה. כל הזמן. יחיד האמפנדס של ג'וני. 
ג'וני היל
אחד העם 27 תל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...