יום חמישי, 24 באוגוסט 2017

Sweetbox מתנה טעימה ואמריקאית



אנחנו לא אמריקה, פה זה לא ניו יורק. אולי קרוב, אולי ליד. אבל מסתבר שבתחום האפייה, העוגות והעוגיות - אמריקה יכולה להגיע אליכם הביתה. ועוד איזה אמריקה! הכירו את Sweetbox הקונדיטוריה האמריקאית בישראל, המייצרת את המאפים האמריקאים מכל הלב ובאיכויות גבוהות. שמביאה לכם את אמריקה עד הבית. ל Sweetbox קונדיטוריה קטנה ומתוקה ברחוב החלוצים התל אביבי, Sweetbox היא גם מיזם חדשני של אריזות מתוקות כמתנה. הרי מי לא רוצה לשלוח מאפין מתוק ואיכותי לאהוב שלו. או מארז מיני קאפקייקס יפיפיים לחגיגת יום ההולדת או סיבת הרווקות הבאה. 












ל Sweetbox מארזים מוכנים או אפשרות הרכבת מארז עם שליחות עד הבית (או איסוף במקום המקסים). 
ל Sweetbox שלל עוגות בחושות (גזר, אוכמניות, שיש, תפוחים ועוגה בסגנון ניו יורקי), קאפקייקס ומיני קאפקייקס יפיפיים ומקסימים בטעמי אוראו, וניל, שוקולד, אוכמניות, חמאת בוטנים (ריסז). עוגיות איכותיות של שוקולד צ'יפס גדולות וענקיות, עוגיות בוטנים, רולים אפויים, מאפינס, מיני מאפינס בטעמי פטל, תפוחים, נוטלה ואוכמניות (החמוצות מתוקות ומעולות), עוגות קרם מרהיבות עם כיתוב בהזמנה. אבל - אל תפספסו את גולת הכותרת בעיני - עוגות הפסים הקרמיות - פס גבינה, התגלתה כעוגה מעולה שבא לי לטרוף כל בוקר, גם פס גבינה שוקולד וגבינה אוראו וכו. העוגות מגיעות גם כריבעי עוגה - מנת יחיד שתרצו לפתוח איתה את היום/לפנק את האהובים שלכם. אוהבי השוקולד וכלמי שאוהב מתוק מושחת יתענגו על כל ביס מהבראוניז של Sweetbox המגיעים בעוגה/ריבוע/מיני קוביות בקופסה - תענוג מושלם!!! טעים בטירוף!!!
 שחיתות היא לא מילה גסה, היא Sweetbox מתוקה ברמה גבוהה ומפנקת

Sweetbox 
03-6196030



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...