יום רביעי, 23 באוגוסט 2017

FOOD SALON עם ארוחות ה EATWITH הטעימות!

לפני מספר חודשים חבר ביקש ממני המלצה לשף פרטי, עשיתי סקר שוק והמלצתי על על 'סלון אוכל' של שפית רעות ארביב ושני מוראדי. החבר הקשיב לי והזמין אותם לארוחה פרטית בביתו והיה מרוצה עד הגג. ביררתי וגיליתי ש'סלון אוכל' FOOD SALON הוא גם קייטרינג לארוחות EATWITH בביתם בנס ציונה וגם באירועים פרטיים וחברות ברחבי הארץ. ל'סלון אוכל' של רעות ושני שני סוגי ארוחות EATWITH אחד ארוחות ערב פתוחות הכוללת אוכל טוב ושתייה עדלאידע (בהרשמה מראש) וארוחות שישי שמח פתוחות שמתחילות בשישי בשעות הצהריים המוקדמות וחסרת עקבות, יחד עם ריקודים, מוזיקה טובה ואוירת טברנה. 
אתמול הגדלתי ועשיתי וסוף סוף היה מקום פנוי בארוחת ערב ETAWITH של 'FOOD SALON'. התרגשתי מאוד!!! שני קיבלה את פנינו, בעוד שרעות שהייתה צמודה למטבח כל הזמן. אחרי ששתינו קוקטייל של וודקה, אננס, אפרסק, פסיפלורה ליים ועוד כמה פרודוקטים טובים. הקוקטייל שחרר לנו עקבות וגם היין כשזרם כמים כל הזמן ואנחנו התחברנו. 

היינו 12 איש שונים שהגיעו לארוחה הזו. כמה דרינקים מידיה החמודות של שני. סבב הכירות קצר וכבר קיבלנו תחושה שאנו מכירים מימים ימימה ועכשיו אפשר להינות ממטעמיה של רעות. 
על השולחן חיכתה לנו 'שולמית' לחם המחמצת המצוין שנאפה במקום והוגש יחד עם עם חמאת פלפלצ'ומה (הכל הום מייד) וזיתים כבושים. עוד במגש הלחמים חיכתה לנו בולו חלה טריפולטאית לצד איולי לימון כבוש, פסטו עלי גפן וטפנד עגבניות ודבש. פתיחה טעימה מאוד. אבל אל תתמכרו ללחמים הטעימים של 'סלון אוכל' כי הדרך עוד ארוחה. 
על השולחן המתינו עוד סלט קיץ - רוקט, כרובית צלויה בשמן זי,, לדר משמש ודלעת טרייה שהיה מרענן וכיפי לצד מלך החמצמצות - קרפצ'יו קולורבי כבוש בליים עם סומק, בוטנים קלויים וטבעות פלפל חריף. 
אחר כך העברנו שלב למנות ראשונות עם סביצ'ה דג ים סוכריות שרי תמר, קרם צ'רשי, יוגורט, קדאיף ותבלינים. וואו איזה כיף להתחיל להבין כמה טעמים יש בכל מנה ב'בלון אוכל' כמה השקעה, מחשבה וכמה שילוב בן עולמות. אחרי נסיתי להבין פעמיים מה טעים לי בביס ואיך אני 'תופסת טעמים' הגיעה אחת המנות הכי טובות שטעמנו השנה:
קובנייה ים של טרטר לוקוס עם בורגול, יוגורט, חצילים, במיה טרייה, עגבניות טריות, מנגו מיה וקרמבל פירות יער. מנה מושלמת. ואו איזה מנה טעימה. מאוזנת. קיצית, מתוקה, חמוצה, עסיסית. משלבת טעמים עם פריכות ורכות כיפיים. 
אקלייר פריקסה - טונה אדומה, רליש תפוחי אדמה, פרחי צלפים, אנשובי טרי, לימון של סבתא חלו, איולי אריסה, חלמון רך ואבקת לימון פרסי, היתה למנת הביניים הסופר טעימה ומקורית לדעתי (לחברתי זה היה חמוץ מידי). אני נהניתי ממנה 'בשרנית' בטעמי דגים וחמוצים לצד נימוחות האקלייר ותפוחי האדמה שהוסיפו נימוחות. מוצלח גם. 
המנה העיקרית שלנו היתה 'זיכרונות ממרוקו' מנת כתף טלה, צ'אטני שזיפים, בטטה בקרמל שאטה, ראס אל חנות, פסטה, צנוברים, משמש וכוסברה. מנה אישית לכל סועד שגם גרפה מחמאות ונאכלה עד תום. כשכבר לא היה לנו עוד מקום לנגוס, שני השקתה אותנו יינות ללא הרף ואז הגיעו המתוקים (כן, כן ברבים!) - בעצם התחלנו עם ארוחת קינוחים. 
התחלנו עם 'הלו ארטיק' - ארטיק מוס לימון ואוכמניות טריות נהדר. אחר כך הגיע הקינוח אחד הטובים שאכלתי השנה - קרם ברולה עם קרם פירות יער, טוויל תבלינים, תאנים, וקרמבל מרנג-אגוזים מעולה. קריר, טעים, חמצמץ מאוזן - ו... כל מה שב'סלון אוכל' יודעים לעשות - משולב ומאוזן גם יחד. 
אחרי הקינוחים נמזגו הדז'רטיפים וקינחנו עם רולדת תמרים פריכה מאוד וסופר איכותית עם שוקולד הום מייד מעולה שלא יכולתי להפסיק לטרוף עם שקדים מלוחים וצ'ילי. 
הפרסיה גם התענגה עם עץ סוכריות 'נורל' על בסיס מי ורדים ושקדים.
יצאנו מ'סלון האוכל' שיכורות מרוצות, עם חויה אחת ברורה (בלי קשר לאלכוהול שזרם), 'סלון אוכל' יודעים גם להגיש טעמים מאוזנים, גם משלבים בין שלל מעולמות ומטבחים וגם מארחים באהבה. 

FOOD SALON
050-7536736
054-4278780









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...